Óceán ovi 3-as csoport

Szülői kommunikációs felület. Várjuk a kérdéseket, észrevételeket, véleményeket; a válaszokat és a hozzászólásokat.

Kapcsolat

ocean3csop.admin[kukac]gmail [pont]com

Rovatok

Friss topikok

  • ocean.admin: Köszi! (2008.03.07. 16:31) Eseménynaptár_2008márc
  • körte: Szerintem nem (csak és főleg) az időjárásal volt a gond. Bármikor megkérdeztem a kicsit, az időjár... (2008.02.19. 14:40) Úszásoktatás időpontok
  • körte: "Tök szuper volt." "Már úgy várom a csütörtököt." Ezek voltak a gyerkőc első szavai, amikor megk... (2008.02.12. 19:12) Úszásoktatás
  • De Petris Ági: Kedves Szülőtársak! Hamarosan kezdődik a nagycsoportosoknak a 10 alkalmas ingyenes úszás a Dagályb... (2008.01.16. 22:35) SzülőiÉrt_2007nov26_1700CET
  • körte: Hátha még valakinek segít egy utolsó pillanati információ. Úgy tűnik elér minket is a "betegséghu... (2008.01.15. 17:51) Eseménynaptár_2008jan

SzülőiÉrt_2007nov26_1700CET

2007.11.26. 19:10 - ocean.admin

Címkék: szülői

Kedves Szülőtársak,

Kérem, aki részt vett a szülőin, írja meg észrevételeit, tapasztalatait!

A bejegyzés trackback címe:

https://ocean3csop.blog.hu/api/trackback/id/tr12242753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

De Petris Ági 2008.01.16. 22:35:53

Kedves Szülőtársak!
Hamarosan kezdődik a nagycsoportosoknak a 10 alkalmas ingyenes úszás a Dagályban. Az önkormányzat az Újpesti Uszoda bezárása után átkényszerült a Dagályba. Én, pedagógusként decemberben kísértem az osztályomat és a következőket tapasztaltam.A sátorban folyik az oktatás, ahol mély és hideg a víz. Az oktatók nem vették figyelembe, hogy voltak olyan gyerekek akik már tanultak úszni. A 10. alkalom végére addig jutottak, hogy végigkapaszkodtak dideregve a gyerekek a medence szélén. Előfordult, hogy valami "rosszaságért" kiküldték a gyereket a medencéből és kint is felejtették. Mindez az én csoportommal történt, tehát nem általánosítok. Csak a tényeket írtam le.


süti beállítások módosítása